• Polski
    • English
    • Deutsch

Asystent/ka Działu Handlowego

RADMOT to przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją części metalowych metodą obróbki skrawaniem. Jesteśmy na rynku nieprzerwanie od 35 lat, rozwijając się w tym czasie od małej, lokalnej działalności do międzynarodowej firmy.

Więcej na http://www.radmot.pl i http://www.facebook.com/RadmotCNC

Naszą firmę tworzą ludzie. Wiemy, że sukcesy zawdzięczamy wyjątkowemu zespołowi - to dzięki pracownikom stale rozwijamy RADMOT, nie tylko wspinając się na kolejne biznesowe szczeble, ale także tworząc nowe stanowiska pracy.

 

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka Działu Handlowego

Miejsce pracy : Wola Gutowska / Jedlińsk

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • obsługę polskich i zagranicznych klientów według standardów firmy (zapraszamy do zapoznania się z informacjami na temat RADMOT: http://www.radmot.pl/pl/o-nas)
  • odpowiadanie na zapytania ofertowe oraz tworzenie nowych ofert;

  • administracyjną i logistyczną obsługę zamówień;

  • bieżącą współpracę z innymi działami firmy w zakresie obsługi klientów;

  • dbanie o wizerunek firmy poprzez budowanie relacji oraz współpracę z klientami;

  • sporządzanie statystyk, raportów i analiz na potrzeby działu handlowego;
  • dbanie o terminową i rzetelną realizację zadań;

  • wprowadzanie danych do systemu ERP;

  • wsparcie działu handlowego w realizacji zadań.

Wymagania:

  • umiejętności analityczne;

  • znajomość języka niemieckiego i/lub języka angielskiego w mowie i piśmie;

  • obsługa pakietu Microsoft Office (m.in. Word, Excel, Outlook);

  • umiejętna organizacja własnej pracy;

  • optymizm i inicjatywa w działaniu, komunikatywność i otwartość na nowe wyzwania.

Mile widziane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale handlowym lub pokrewnym;

  • wykształcenie techniczne;

  • znajomość rysunku technicznego w stopniu przynajmniej podstawowym.

W zamian za zaangażowanie nasz pracownik otrzymuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • przejrzyste zasady wynagrodzenia;

  • benefity m.in. pakiet zdrowotny, ubezpieczenie, naukę języka obcego w godzinach pracy;

  • stałe godziny pracy (8:00-16:00) od poniedziałku do piątku;

  • rozwojową pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;

  • pracę w zgranym zespole i w przyjaznej atmosferze;

  • profesjonalne szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne.

Dołącz do nas ! Wyślij swoje CV i krótki list motywacyjny na: praca@radmot.pl. W tytule maila wpisz "Asystent/ka działu handlowego" oraz swoje imię i nazwisko. Prosimy o umieszczenie na dokumentach następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883).

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do  RADMOT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. 26-660 Jedlińsk, Wola Gutowska 33 E (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych
w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie w celu jego wykorzystania w przyszłych rekrutacjach, umieść dodatkowo w CV następującą klauzulę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez  RADMOT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. 26-660 Jedlińsk Wola Gutowska 33 E danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów tej jak i przyszłych rekrutacji”.

Wiecej infromacji o przetwarzaniu przez Pracodawcę Twoich danych osobowych: http://www.radmot.pl/RODO

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami, nadesłanych aplikacji nie zwracamy.